Vilken helg!!!

Hej kära bloggläsare, hoppas allt är alldeles utmärkt vart ni än befinner er i världen, för det är ju så att det inte bara är i Jönköping vi är stora utan våran fans finns över hela världen. tacka gud för google translate.

Själv spenderade jag inte helgen i Jönkan och kunde således inte vara med på tentafesten i fredags, men jag har hört att det var ett jävla drag. Det kan tyckas lustigt att mina sambos anordnar en dunderfest när jag är borta, men jag är inte bitter. Som sagt så vet jag inte riktigt vad som hände i helgen men vad jag har hört så har en i kv08 åkt på en rejäl smäll för att några i kv09 tömde blåsan på våran fasad. Samt att katz och teo fått visa hur händiga dom är efter att några festdeltagare lyckats förstöra några stackars barns studsmatta på vår innegård.

Det är konstigt att ungdomarna inte kan sköta sig när ansvarsfulla extrapappan Bragge inte är närvarande. Så fort det är FF ska det anordnas partaj.

Själv spenderade jag helgen på ett lugnt o sansat vis precis som jag brukar. Lite svampplockning och middag med familjen med ett glas bubbelvatten som dricka.

Nu ska jag städa upp den här svinstian och sen ut på stadens gator o bedriva välgörenhetsarbete(som jag gör varje tisdag).


//BBP din extrapappa i Jönkan

Kommentarer
Postat av: A new blog i rising...

Din självbild är det inget fel på du Bragge

2009-09-22 @ 14:09:15
Postat av: 59 is coming...

jag vill också ha Bragge som extrapappa!

2009-09-22 @ 15:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0