Måndag, en vanlig måndag.

Sååååådääärja!

Då var måndagen avklarad och bara 48 ynkliga timmar kvar tills de blåa intar Kåren och dess dimmiga dansgolv! Just denna onsdag ryktas det även att det är en så kallad MKV -kväll och jag förväntar mig många bekanta ansikten!

 

Tyvärr påstår Bragge himself att han ska stanna hemma denna kväll.  Detta tar vi dock med en nypa salt då vi vet att hans karaktär är i botten… För när sa han ”nej tack” till spriten senast?

 

Så här dagen efter den stora lanseringen av Teo´s massage skola kan vi även passa på att berätta om hans nya Sunday super make over tips. Missa för allt i världen inte detta. Under hela 5 minuter delar Teo ”the latin love” med sig av sina bästa ”groming tips”. Varje söndag, bara på BBP.

 

 

Stay tuned for more…


Idag säger vi också grattis till Dagens födelsedagsbarn Klara! ETT STORT grattis till oss från BBP.


PS. I skrivande stund fyller Bragge ”the bachelor”  i personlig information på E-kontakt.se …D.S.

 

//BBP- alltid där det händer.

 


Kommentarer
Postat av: BBP Bragge

Jag dementerar starkt påståendet att jag ska anmäla mig på E-kontakt, jag tycker att match.com och spraydate räcker som det är.

2009-09-07 @ 21:58:57
Postat av: Anonym

D som i desperat...

2009-09-07 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0