Bättre sent än aldrig...

Sådär ja, nu ska vi försöka blogga lite här igen. Tyvärr så har det varit lite problem med får bloggplattform eller vad det nu kallas, så vi har inte kommit in på den. Kan vara den där jäkla johanna Banan som vart i farten igen men det tror jag inte. Sittningen i onsdags var något utöver det vanliga. Ett grymt bra spex av Blue Crew, en nästan naken Boråsare på scenen och ett rockande liveband. Mycket bättre än så kan det inte bli. Det fanns många härliga MKV:are som var bra på lyset och humöret på alla var galet bra. Men det ni alla våra läsare vill veta är väl om det tingeltanglades något?? Och svaret på det är givetvis. OM DET GJORDE!!! Undertecknad såg ett antal par som tingeltanglade friskt under kvällen. Det verkar som dom nya i MKV familjen trivs bra tillsammans med dom äldre mer rutinerade. Jag såg exempelvis två blonda yrväder som stod utanför kåren o myste till det rejält. Kan också meddela att en viss kille i KV07 jobbar hårt på det mesta i KV09. Något som vi på BBP har noterat är även att en person i den så kallade reaggegruppen tillika medlem i den alldeles fantastiska pojkgruppen JAR spenderat otäckt många nätter hos en av sina manliga faddrar. Vem vet vad som händer där?? Det var allt för idag, vi får hoppas våran bloggplattform krånglat färdigt nu så att ni kan få er dagliga dos av BBP. //BBP ditt brus i natten

Kommentarer
Postat av: Show me the meaning of being lonely?

Vad som händer hos (Läs; i) faddern stannar där...

2009-10-04 @ 22:56:10
Postat av: Faddern

Jag vet inte vad du har fabricerat och klippt och klistrat. Men jag var där. Och jag vet att tekniken har gått framåt, och att jag var där tror jag räcker för att du ska måla upp en djävulsbild av mig. Det tror jag, det tror jag..

2009-10-05 @ 23:33:21
Postat av: Anonym

har ni gett upp eller!?

2009-10-09 @ 11:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0