FulliFAN!

Detta inlägg kommer innehålla mycket av mina egna bravader från gårddagen då jag inte riktigt var med i svängarna och kan därför inte uttala mig om någonting från gårddagen. Förfesten var däremot riktigt bra tills Mr.Wikipedias Kurant-vodka slog in, tack för generositeten men inte igen, tack. En vit månad ligger väldigt nära till denna gråa söndag.

En kort resumé om det jag lyckades med igår:
Ha en låtsaskonversation med Katz telefonsvarare.
Somna på åtta glas.
Skicka ett gulligt sms till Wiki.
Säga saker som jag egentligen inte kan ställa mig bakom, tar avstånd från allt jag sade igår.
Vara den där jobbiga snubben som alla egentligen bara vill ska gå hem
Komma hem, somna i fåtöljen och bli väckt för att sedan ramla in i tv:n och gå ut i trappuppgången..jag tänkte gå hem. Min rumskamrat har haft kul åt det där.
Sova med sängmadrassen som täcke, det var dock riktigt skönt så de tänker jag fortsätta med.
Missbruka frasen "What up"

Det är bara fylla på med fler saker om ni sitter på någonting gött.


//BBP - Killen i gänget som inte kan hantera sprit




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha fast du var inte den enda ska du veta:D

2009-11-22 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0