Sweet Dreams ! !

God natt bloggen,

Igår fick vi äran att göra det igen, det var roligt. Hoppas vi kan göra det igen snart, jag hoppas på det iallafall

Jag gillar dig bloggen, vi kommer bra överens du och jag, hoppas vi kan hålla ihop länge....

Idag kom även en inbjudan till returmatchen i fotboll mot obs-klass KV07, jag tackade JA,
undra om vi kan vinna den här gången? jag vill så gärna vinna och nu ska ju bananböjaren från sandviken vara med.
Han är bra, med honom i laget kan vi kanske vinna

Jag undrar.....

Hur Marina mår? hon tingeltanglar säkert online, direkt från sjuksängen..... typiskt italienskor ! !


Vad 7uan gjorde på gymet idag? Han kunde ju ha varit och tingeltanglat, han brukar prioritera sånt ! !

Hur full "Filip Hammar" är just nu? Han skulle ju på club caj ikväll..... han brukar prioritera sånt ! !

Om våran kära penisman har blivit "Fritzlad", jag har inte sett honom på länge, kanske gömmer han sig bara?

Om en viss person som enligt rykte har gått på "måndagsmöte" skulle kunna vara mer än lämpad som entrévärd på Harrys här i Jönköping? jo, jag undrar ja.....

Om personen som skrivit kommentaren om oss MKVares vara eller icke varande i skolan, skulle kunna vara en långhårig jävel med blå skor från AJ07? tills vidare är han huvudmisstänkt....

Tills vi ses igen, gör inget som jag inte hade gjort....

//BBP - Ditt "något" att hålla sig i när det blåser ! !


Kommentarer
Postat av: Bananböjaren från Sandviken

Åh så vänligt skrivet från vår käre BigBird! All kärlek! <3

2009-05-20 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0