Dags att sova

Hej bloggen, vilken stressig dag vi haft idag du och jag idag, skönt att den snart är över. Imorgon smäller det för två av medlemmarna i BBP. Det är imorgon Katten och Bragge ska vicka rumpa och spänna muskler på catwalken. Klockan 11,,13,14,15 och 16:00 är tiderna att passa, så för gudsskull missa det inte.

A6 is da place, här kommer en liten sneak peak på vad som kommer hända.

 
Detta plus mycket mycket mer utlovas imorgon för den som tar sig till A6

Vi har nu på kvällskvisten fått in ett skönt citat från vår älskade Bellan.
"jag är en jävel på tungtrick, jag skulle fan vart kille då skulle jag göttat på ordentligt där nere"


Sommaren är nästan här och vart man än vänder sig så ser man fotboll. Fotboll på tv. fotboll utanför fönstret, fotbollssnack i korridoren. Så därför vill vi här på BBP passa på att promota en skön fotbollsblogg. Det är det sköna gänget i korplaget A-team som bjuder på allt möjligt göttigt på sin blogg. Så kika in på deras blogg och kolla läget. http://ateamkorpen.blogg.se/


//BBP- din hemliga älskare under sängen

Kommentarer
Postat av: Bellan

Viktor ditt pucko, så sa jag inte alls... Vaddå späda på att helt oskyldigt citat!!

2009-05-22 @ 23:57:29
Postat av: Anonym

det ryktas att bellan är en jävel på att lapa!

2009-05-23 @ 15:25:30
Postat av: Anonym

om hon hade varit kille that is ;)

2009-05-23 @ 15:26:36
Postat av: Anonym

varför måste skulle hon behöva vara kille för o lapa?

2009-05-23 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0