Glosor

Hej alla glada!

Nu har det gått en dryg vecka sen många av oss lämnade Jönköping och jag börjar redan sakna er alla! Jag hoppas att många av er besöker Sveriges framsida i sommar. Men innan ni tar er hit kan jag rekomendera att ni läser på lite viktiga glosor så att ni tar er fram mellan spårvagnar och fiskrens!

Samarbetsvillig = Go göbbe
Utåtriktad = Tjötig
Socialt kompetent = Käck
Expansiv = Bre
Seriös = Änna tetig
Dynamisk = Brötig
Resultatinriktad = Åpen
Självgående = Knö sig
Lyhörd = Go göbbe
Kreativ = Go i hövvet
Ansvarskännande = Tjallebötta
Entusiasmerande = Go göbbe
Strategisk = Görfiffig
Handlingskraftig = Töff
Serviceminded = Bödig
Säljande = Tyken tjomme
Framgångsrik = Måcklig
Representativ = Riggad
Stresstålig = Stöddig
Tända eld = Lunta
Springa = Köbba
Kommunicera = Tjöta
Föra liv = Bröta
Ta plats = Knö
Flytta = Flö
Till exempel = Änna/Änna dåva
Väl = La
Flane = Idiot , Galenpanna
Uppkäftig/Argsint=Tyken
Skolbespisning=Bamba
Pratglad=Tjötig

Ha en go sommar !

Hälsningar en go göbbe!

//BBP-ditt glas vatten dagen efter

Kommentarer
Postat av: B

GÖRGÖTT :D

2009-06-14 @ 19:47:50
Postat av: Vilse i Skogen

Fan grabbar vad jag saknar er kötthuvuden!

Kom hem nu!!! Hoppas ni har de bra överallt och ingenstans. Förväntar mig att bli ständigt uppdaterad här på bbp. Nu ska jag gå och tillverka ost. Nej... inte på ett inte sånt oanständigt, trevligt vis... Tyvärr. Ha det hallon!

2009-06-16 @ 17:43:47
Postat av: Anonym

Kicket = slatten, det sista

2009-06-21 @ 22:47:05
Postat av: Anonym

12 år i hela hövet = barnslig

2009-06-21 @ 22:48:54
Postat av: Anonym

Tycker ni ska ta å uppdatera här snart! Nåt skvaller har ni väl i rockärmen? kram

2009-07-13 @ 11:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0