Hej hej

Vissa har kommit fram till mig och frågat om bloggen är nerlagt. Givetvis är den inte det, men efter den senaste tidens händelser så har det känts rätt avlägset att blogga om de saker vi brukar skriva här. Jag kan säga att jag var grymt stolt över att tillhöra mkv-familjen innan detta hände och nu efter känns det verkligen att snacket om att vi är en stor familj inte är taget ur luften. De senaste tiden har vi visat med ord o känslor att vi verkligen bryr oss om varandra och att minnet av vår älskade syster kommer leva vidare. Jag är säker på att denna händelse kommer göra oss ännu starkare i framtiden och med varandras hjälp kan vi nå långt.

Till minne av Karin Lindberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0