Karaktär

Hallå alla glada människor, i skrivande stund ligger jag o funderar på om det blir nån utgång för mig imon. Känner jag mig själv så lär jag lyckas övertala mig själv till att stanna hemma fram till ca kl 18:00 för att sedan låta min dåliga karaktär ta över o snöra på sig dansskorna och röja loss med alla andra vackra blåa människor som det ryktas finnas gott om på kåren imorgon.

Jag antar att det kommer att dyka upp mycket smaskigt skvaller efter morgondagen. Redan nu cirkulerar det flera rykten om diverse romanser som blossat upp dom senaste veckorna. Men som ni vet är vi på BBP väldigt måna om att vara sanningsenliga så därför håller vi lite på dom innan vi läcker ut det.

Nej nu får det räcka med bloggning för idag men jag kan informera er om att det i framtiden kan dyka upp ett litet sidoprojekt som vi på BBP håller på med. Mer kan jag inte avslöja nu.


//BBP din målskytt i matchen

Bragge är ensam...men söt.


Kommentarer
Postat av: Popeye

DU SKA UT!! Försök inte intala dig något annat!

2009-09-08 @ 22:28:37
Postat av: Anonym

ut med skvallret, vi är nyfikna...

2009-09-08 @ 23:21:03
Postat av: Kenta

Karaktär är att skaka röv hela kvällen, och ändå va pigg på efterfest! Ses ikväll!

2009-09-09 @ 15:24:09
Postat av: Anonym

Det ryktas att att Tobbe hittat göttelam...

2009-09-10 @ 02:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0