många säger att...

louise röker hällre än efterfestar!
hennes vän är inte mottaglig till votdka shot.. (BBP är!)
många vet att hela världen roterar runt Kåen (aka Akademien, for ours international students)
Tonfisken vet vad som ska beställas mellan raderna...
Någon fick kontakt med den EXTREMT frescha bartendersakan! (hoppas, hoppas! på ett samtal!)
vem vet ifall alla goa idéer kommer bli verklighet! (bara vi på BBP vet...)
Även om två tog hem hela beer-pong tävlingen,
så tog två andra hem "gör mig galen mitt i natten tävlingen"
Som vanligt har vi sett och hört allt! Ingen går säker, även om ni tror att ni slippit undan...
det kommer alltid mera!

Knock, knock... Who's there?
It's BBP, and we will alwayas be there!

BBP/ din slyna i middagslugnet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill man ha en billig, lättilgänglig killle som ställer upp på alla snuskiga fantasier ska man köra bbp. Strapon, penis attrap, plast horor, allt är tillåtet i denna värld av promiskusitet...

2009-11-19 @ 02:50:42
Postat av: Anonym

tar ciggen tills jag spyr..

(ingen annan än våran egen Lollo kan säga något sådan sofistikerat på en efterfest!)

2009-11-19 @ 03:01:00
Postat av: Anonym

Det enda jag kan säga till denna bloggg, är att det saknas lite EKONOM KÄRLEK! (JIBS 4-life)

2009-11-19 @ 03:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0