Tingeltanglets baksida...

Ja ni gott folk, att tingeltangla är oftast en rolig sak som kan vara början till lekar av den mer intima typen. Men det finns nackdelar med tingeltangel också, mämligen sjukdomar. Och då pratar jag inte herpes, klamydia eller någon annan könssjukdom utan nu snackar vi riktiga grejor. Jag misstänker att jag på något sätt blivit smittat av Marina och på så sätt fått körtelfeber. När tingeltanglade vi då, undrar säkert ni. Ja det undrar jag också så om ni vet får ni gärna höra av er.


Alla symptom stämmer så nu nojjar jag som fan här hemma. http://www.netdoktor.se/barn/?_PageId=616 


//BBP- Det är fan synd om mig

Kommentarer
Postat av: Stina

Själv undrar jag också hur fan jag blev smittad? Tingeltanglar vi i kv08 som aldrig förr, utan att ens veta om det?

2009-05-18 @ 10:57:35
Postat av: Robert

Den stora frågan är vem som är smittohärden, vem ska dom som inte har blivit smittade än akta sig för?

2009-05-18 @ 11:47:17
Postat av: Anonym

jag är smittbäraren.



HAHAHAHAHAHA

2009-05-18 @ 12:53:29
Postat av: maffiadottern

Jag vill oxå veta vem smittbäraren är för inte är de jag inte...Viktor stig fram hahaha neej skoja!

2009-05-18 @ 14:25:19
Postat av: Britta

Maffiadottern, du skojjade inte. Vi vet alla vart det hela började, Club Caj den där gången i april. Eller var det kanske redan under insparken som smittan började växa fram. Hmm hmm... Detta är nog något för BBp att gräva djupare i!

2009-05-18 @ 14:33:24
Postat av: katz

körtelfeber..BRING IT ON MOTHERFUCKERS

2009-05-18 @ 14:34:29
Postat av: maffiadottern

Katz så du VILL ha körtelfeber. bara att komma förbi - är så sjukt uttråkad!

2009-05-18 @ 14:36:45
Postat av: Britta

Haha, Marina get some!!

2009-05-18 @ 14:38:37
Postat av: Bragge

Kanske dags att lägga upp tingeltangel videon;) Och du Marina, eftersom du på nåt sätt smittat mig utan tingeltangel så begär jag det retroaktivt.

2009-05-18 @ 14:41:46
Postat av: BBPs Långa Man

Kan ju säga så här att BBP sitter inne på den kanske mest omtalade och smaskigaste tingeltangelvideon från det gångna året....

ni vet vilken händelse jag menar.... kvällen då smittan började spridas @ Club Caj

Men efter tydlig markering av maffiabossen så har BBP valt att inte publicera denna video....



//BBP - R E S P E K T

2009-05-18 @ 14:42:34
Postat av: maffiadottern

ja måste säga att i just detta fallet har ni sjukt mycket respekt vilket uppskattas. jag bryr mig inte om att filmen finns men jag har lite emot "närheten" med kameran...så NEJ - fortfarande ingen publicering på detta mästerverk!

2009-05-18 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0