Rapport från skolan

Klockan är nu strax efter 8 på kvällen och en tapper BBP:are sitter kvar i skolan. Det hör inte till vanligheten, och ännu ovanligare är att det är fler MKV:are här den här tiden. När man sitter i skolan så här sent på kvällen får man höra och se många lustiga saker. Därför bjuder vi på en det ryktas.

Det ryktas.....

att Marina inte kommer våga läsa gomorran på stranden i sommar.
att Bella är fruktansvärt snygg bakifrån, iaf enligt sig själv. I would hit it ;)
att Bella luktar svett, både enligt sig själv och Marina.
att Bella vill gosa med bragges söta rumpa. Go for it girl säger jag.
att Marina vill dansa kind mot kind med en kvinna som bär rött. Varför undrar jag då, jag sitter ju här, duger inte jag?
att Bella gick igång rejält när Bragge och katz lekte modeller i lördags.
att hon tittar på filmen från modevisningen varje kväll innan hon ska somna.


Nu blev det mycket Marina och Bella, men dom sitter närmast så det blev lättast så.


//BBP- det bästa av det bästa.

Kommentarer
Postat av: Christian

Haha... blev du så tagen av mitt och Patriks vackra uppträdande av Lady in red Marina :P



Inte varje dag man får uppleva något sådant :)

2009-05-26 @ 00:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0