Hänt i veckan!

 Till bakgrundstonerna av Malenas underbara opera rapporterar BBP de mest självklara händelserna från veckan som gått.
Följande har hänt:
- Johanna Banan tas på bar gärning när hon försöker antasta Gaga mitt under en J-södra match, (bild bifogas nedan).


- Kaxx har setts ”ridandes” på okänd man, tingeltangel?
- En av BBP-medlemmarna har avverkat sin andra studentskiva för året, tingeltangel?
- Håkan M har lagt ett första bud på Infos egna Robin Söder: Börje.

Avslutningsvis bjuder jag på fyra goa vitsar från Götet:

Där uppe där det är tänt(pekar på en lägenhet), där har jag släkt.

Hur ska vi få upp veden till övervåningen? Vi får la elda upp den!

Fiskbilen krockade igår. Det blev endast lättare laxskador!

Vem är den lille pojken med hudsalva i ansiktet? Det är min korte-son!


Simma lugnt! /BBP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0