En tonårings bön

SHIT ! !, allt händer nu, sista två veckorna i skolan. det värsta med detta är att det lämnas inte mycket utrymme för tingeltangel... Så här dammar vi en gammal klassiker, En tonårings bön, Enjoy ! !


Låt mig få vara trotsig - jag kommer att bli vuxen
Låt mig få skrika och springa min väg - jag återvänder
Låt mig få hitta min egen väg - jag kommer ändock att söka
Låt mig få snubbla - jag kommer att resa mig
Låt mig få deppa och vara sur - jag kommer att bli glad igen
Låt mig få hitta mitt eget liv - jag kommer ändå att lämna er
Låt mig få ha hemligheter - jag kommer ändå att berätta sen
Låt mig inte bli sårad och sviken av er - jag litar ju på er
Låt mig få prata när jag behöver - jag klarar inte det här själv
Låt mig få gå när jag är redo - men släpp inte taget helt
Låt mig få vara liten ibland - jag vill inte alltid vara stor

Barnen är vår framtid


/ /BBP - Mållinjen är som en prick ! !


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte skriva en förbannelse över b-uppsats??

2009-05-25 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0