Alla barnen...

I brist på annat så bjuder vi på några alla barnen vitsar. Givetvis om folk i klassen.



Alla barnen lekte mördare förutom Christopher, för han var offer.

Alla barnen kokade köttsoppa förutom Jens, för han var ingrediens.

Alla barnen har två ben, förutom Therese, hon har protes.

Alla barnen hann undan bussen, förutom Peter, han missade med en meter.

Alla barnen var glada, förutom Marina, hon bara grina.

Alla barnen blev innebrända förutom Dan, han var pyroman.

Alla barnen togs tillfånga förutom Dick, han var för kvick.

Alla barnen handlade på elgiganten utom Hiba, hon handlade på SIBA.


//BBP-din mjölk i kaffet

Kommentarer
Postat av: Emil

Eftersom jag heter Lars i andranamn har jag en om mig.. ;)

Alla barnen hade kondom, utom Lasse, han hade en Ica-kasse!

2009-05-18 @ 17:10:38
Postat av: Anonym

Alla barnen var på tentan utom Alice för han glömde bort att han skulle vara där

2009-05-18 @ 17:27:08
Postat av: BBP

Alla barnen klarade sig från polisen utom Bella, hon gick i en fälla.



Alla barnen var ledsna när Marina var sjuk, utom Stina hon bara flina.



Alla barnen firade att BBP är så grymma, utom Johanna hon fick inte stanna.

2009-05-18 @ 17:40:22
Postat av: Hiba

Jag köpte en dator från toshiba:)

2009-05-18 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0