hej hej sommar

Hej all glada människor där ute. Nu när jag har varit ute och träffat alla glada klasskamrater och är lite blödig vill jag passa på och dela med mig av mina erfarenheter under det gångna året.

Jag vill börja med o säga att jag har haft det sjukt skoj under mitt första år som student. Jag har träffat otroligt många trevliga människor som det varit en ära att lära känna. Trodde aldrig när jag flyttade hit till Jönkan att jag skulle trivas så bra som jag gjort. Vi har tillsammans vart med om många prövningar under året och hoppas vi fortsätter att ha den fina sammanhållningen som vi har nu även nästa år.

Efter att den här bloggen startades har det varit många olika reaktioner, en del negativa men de flesta positiva. jag vill passa på att tacka vissa människor för att dom har varit så sköna och bjudit på sig själva.

Ett stort tack till...

glädjeflickan från Giardini Naxos för att hon hela tiden sett allt med glimten i ögat.
J.Banan för att hon trots mycket skit inte tappat humöret alltför mycket.
Bella som alltid bjuder på sig själv.
min sambo för att hon har stått ut med mig.
Emma o Julia för att dom oftast har varit goa att umgås med.
Tobbe för att han tog hand om mig när jag flyttade hit.
Hibi-jibi för att hon alltid är så glad o svarar på allas frågor.
Danne tauer för att han är en go gubbe trots att han är fån Stockholm.
Teo för att han alltid  är go o glad.
Frasse för att han är den han är.
mina BBP grabbar, Katz; Viktor och bigrob för att ni vart grymma hela året.
alla i klassen för att ni har varit så härliga att umgås med.

Så där, nu får det räcka för idag men jag kommer fortsätta att blogga lite under sommaren för att sedan under insparken köra på ordentligt. Jag uppmanar mina bloggkamrater att slänga in lite om sina upplevelser om det gångna året.

Puss, kram och glad sommar önskar Robert.

//BBP- många äro kallade, få äro utvalda.


Kommentarer
Postat av: Bellan

Nu blev jag nästan lite blödig jag med. Kommer sakna er alla!

2009-06-06 @ 11:46:26
Postat av: fd sambo

♥ Kommer sakna dig sambo!

2009-06-06 @ 12:34:43
Postat av: Emil/Qtip/bananböjaren/prästdottern

Jag kommer sakna klassen galet mycket! Har aldrig behövt ångra mitt val av stad ;) Vill också passa på att säga grattis till två av medlemmerna i BBP som har namnsdag idag, nämligen våra mysiga herrar BigRob och Bragge!

2009-06-07 @ 13:45:08
Postat av: emma

oftast.. hahaha!! (:

2009-06-08 @ 11:58:04
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0