Helgen som gick...

Just hemkommen från en härlig helg på solkusten börjar det gå upp för mig att man har missat en riktigt galen helg! Om man ska tro min för dagen slitna sambo var det igår en Sex-fest som gick till historien! De blåa var på partyhumör som aldrig förr och aldrig har det utbytts så mycket saliv/kläder/sjukdomar på kårens dansgolv. Exakta detaljer går vi inte in på denna gång, istället bjuder vi på en klassisk det ryktas:

ATT det nya BC-gänget kan vara hela Jönköping mest galna sexmästeri.

ATT Bragge fortfarande letar efter sin svarta BC tröja.

ATT det inte bjöds på sockerdricka på insupet.

ATT Julia lyckades somna stående på dansgolvet.

ATT Danne Tauer äntligen är tillbaka efter mer än en veckas tofflande.

ATT MKV mästerskapet i fotboll är i antågande…

ATT Penismannen redan tillämpat några av idéerna från Fråga Olle dokumentären.

ATT tentaveckan sprider ångest på hela HLK som aldrig förr, usch!

Tack och god natt från oss på BBP

//BBP-ditt vaccin i influensatider.


Kommentarer
Postat av: S U B U R B A N. G I R L

jag har två bctröjjor hemma hos mig.. tror ja ska börja sammla! (:

2009-09-14 @ 19:58:43
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/
Postat av: *******

WOOP WOOP GOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BRAAAAAAAAGGE!

2009-09-17 @ 01:16:29
Postat av: bajs

http://sendables.jibjab.com/view/UcqQxqVBOOtVTe6q

2009-09-17 @ 01:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0