Tingeltangel ?

Våren är snart här och tingeltangel hänger ständigt i luften. Därför har BBP äran att få presentera ännu ett nytt inslag  här på bloggen, top10 raggningsrepliker med våran favorit från sandviken Q-tip.
Samtliga är repliker vetenskapligt testade a lá metod B med mycket goda resultat.... 
  
10 i Topp Raggningsrepliker by Qtip


1. (Vinka till dig en tjej med pekfingret) - Jag visste att om jag fingrade dig tillräckligt länge skulle jag få dig att komma!


2. - Har du plåster? För jag skrapade knäna när jag föll för dig.


3. - Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer!


4. - Din Pappa måste vara bagare, för dom där är dom läckraste brön jag har sett!


5. Här är jag! Vart är dina två andra önskningar?


6. Hur vill du ha dina ägg imorgonbitti? Stekta eller befruktade?


7. - Om ditt högra ben var Julen och ditt vänstra Påsken... Kunde jag då få spendera lite tid emellan högtiderna?


8. - Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi igen?


9. - Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl åtminstone snubbla litegrann?


10. - Får jag lov, eller ska vi dansa först?


Bubblare:


- Här får du 500 spänn, sup tills jag blir snygg!


- Var unik och annorlunda, säg JA!


- Jag skulle se bra ut på dig!


- Tjena Bullen, här står du och degar?


- Tjena fittan, här står du och slappar?


- Tjena fittan, här står du och kladdar?


- Tjena Osten, här står du och luktar?


- Man kan dö av sex... vill du dö lycklig?

 
/ / BBP -  tingeltangel åt folket ! !


Kommentarer
Postat av: Q

Jag vill mycket gärna veta vilka repliker läsarna tycker är bäst ;)

2009-05-11 @ 21:59:48
Postat av: Popeye

Popeye lägger sina röster på nummer 1 och nummer 5! Den första av bubblarna är också värd lite applåder ;)

2009-05-11 @ 23:22:49
Postat av: Hiba

Nr 2.

Jag faller för nr 2!

2009-05-11 @ 23:53:22
Postat av: Infotrollet

9an är ju också ganska gullig

2009-05-12 @ 09:26:57
Postat av: Bellan

Första tio är ju helt vedervärdigt värdelösa. Bubblare I like. "Tjena fittan, står du här och kladdar" Hahahaha......

2009-05-12 @ 12:11:37
Postat av: Link (Emma)



Haha, jag skulle tagit nr. 10!

Men nr. 9 är lite söt också :)





2009-05-12 @ 17:35:20
Postat av: Anonym

fy, vidrigaste jag läst!! de där får ni inga tjejer med, snarare en fet spark på pungen!

2009-05-13 @ 19:53:14
Postat av: maffiasonen

jag tycker BBP ska ta sej åt utmaningen att jag ut o pröva dessa 10 mkt vågade repliker o sen mkt ingående vilka reaktioner de får!

2009-05-14 @ 00:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0