Tävling!!!

BigBird Productions har bestämt sig för att sätta lite färg på uppsatsskrivandet och utlyser härmed den mest prestigerfyllda tävlingen hittils: Tingeltangel i B-uppsats tävlingen ! !

Tävlingen går ut på att få med ordet tingeltangel i sin uppsats. Om man skulle lyckas med att få in det i sin slutgiltiga version så bjuder BBP författarna på en utekväll där vi tar hand om notan.

Så missa inte detta tillfälle att få en gratis fylla, samt att umgås med the legen...wait for it...dary BBP.



Hört i datasalen och lite överallt....

Britta: "Men Stina har ju jättestor snopp"
En tjej i klassen efter lördagens bortamatch "han hade sjukt nice kuk"
Marina "jag vill ha nåt nytt, nåt fräscht" samtidigt som hon pekar på en av BBPs medlemmar och morrar lite. Tingeltangel i vilorummet?du har mitt nummer;)
Marina "varför får jag aldrig kolla på porrfilm, ni är så elaka mot oss tjejer"

//BBP-Ditt tingeltangel i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

citerat från samma donna: jag har tänkt på den hela dan!

2009-05-13 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0