Kårkväll!!

Igår var det onsdag, och som sig bör så var BBP representerat på kåren. Det var väldigt få av de blåe där men två av de som var det vägde nog upp det för alla andra. Jag vill inte nämna några namn men Ellen och Alexandra hade varsin tokfylla: En av dom försökte även "bestiga" en BBP medlem och den andra fann stort nöje i att testa BigBirds kläder.

En av MKVs största karaktären kunde också siktas på kårens dansgolv igår, ingen mindre än elfie, den Vitryska schlagerdivan röjde rejält på dansgolvet så att svetten sprutade om honom. Några tecken på något missnöje för att han inte gick till final kunde man inte se.

Jag såg i kommentarerna till ett tidigare inlägg att maffiasonen ville att BBP skulle testa Qtips eminenta raggningsrepliker för att se hur dom funkar i praktiken. Sagt och gjort, igår testade jag en av dom. jag gick fram till en fager dam och sa "Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer" Ja, hur funkade det då tror ni, om vi säger så här, jag sov inte ensam inatt, sen får ni tolka det hur ni vill.


//BBP- din klippa i stormen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0