Ingen vila

Livet som en BBP:are är inte lätt ska ni veta. Ikväll är det faddersittning och efterföljande fest på kåren. Även om jag själv hellre legat hemma med en kopp te och tittat på under belägring 2 så måste jag infinna mig. För det är nämligen det som krävs av en BBP:are, att alltid vara på plats.

Vi kommer under veckan presentera några nyheter här på bloggen, bland annat så kommer vår kära snygg Robin varje vecka att läsa upp keno raden för oss.
En annan sak som kommer att hända under veckan är att det på tisdag kommer spelas en prestigefylld fotbollsmatch mellan KV07 och vårat eget KV08. Matchen kommer troligtvis spelas på jordbrovallen och vi hoppas alla kommer dit och tittar. Mer info om tid kommer senare.


Men nu tar vi och laddar för kvällen med sittning och allt vad det innebär. Kom dit med ett leende på läpparna och redo för att tingeltangla som aldrig förr.


//BBP- jag ska bli full, för kärlekens skull

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den matchen får man ju inte missa ;D

2009-05-09 @ 13:52:16
Postat av: Anonym

Är bbp intresserade av att hyra en person som kan filma tillställningen?

2009-05-09 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0