BBP - nu med video ! !

Det ryktas ännu mer...

att kv08 festar mer och bättre än obs klass kv07...
att 7uans charm sitter i plånboken...
att klimpen inte blev kramad som barn...

Sett av BBP:


 

Hört av BBP: 

Veckans citat av J banan:  "haha, done and done. inte direkt så att man bangar gang bang m BBP i första taget dårå"

"har du sett roberts säng? ne.... jag kan visa dig sen" 7uan till J banan

"fan i andra perioden kanske det till och med går till second base" GaGa

BPP i kalsoner "det är stiligt" okänd

"hur mycket vatten ska man ha när man kokar spagetti?" 7uan

Hört på dagen-efter-myset, "bäst hon kommer nu, jag börjar bli lite kåt" 7uan om J banan

Hund: Voff Voff ! !,  Katz "Kom då ! !"

All credd till 7uan som inte är sen med att bjuda på sig själv och ständigt kommer med minnesvärda citat,


/ / BBP - Alltid första klass

Kommentarer
Postat av: Hibi-Jibi

Hhahahaha "Jag blir Pirate...of the carribean!"



Citat är bra, fortsätt med det:)

2009-05-07 @ 22:28:06
Postat av: Maria

galet skön blogg! detta gör att jag saknar alla MKVare ännu mer. men i höst är jag tillbaks igen :) dock i den nya klassen, men så får det bli när man valt att ha plugguppehåll! keep up the good work :D

2009-05-08 @ 11:23:51
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0