BBP - inte längre på krigsstigen, Kallt krig?

Som tidigare har nämnts på bloggen utfördes ett lyckat kapningsförsök av denna blogg. BBP handlade dock snabbt och fick tag i förövaren, som heter Johanna Banan, (ni vet vem vi menar) Gripandet skedde under dramatiska former (se bild)



Här presenteras nu facit till tidigare utlyst "name that student" tävlingen

Jan Tauer = Frasse
7uan=Viktor
Samba=Teo
BigBird= Robert,Robert,Viktor och Anders
Lars Frölander=Robert H
Katzenbacher=Anders Katz
Mertezacker=Robert H
Russinmannen= Christofer Ahlberg
Penismannen=Arvid Callas
Tösabiten från hässlehåla= Marina
Kung Keno=Robin Ahlgren
Glenn=Valfri kv08-student från GBG
Filip Hammar=Daniel Jacobsson
Fredrik Wikingson=Christofer Ahlberg
Fejkfransyskan=J Banan(se bild)
Giant Qtip=Emil Lundberg
EmoMorsan= Madeliene Wetterståhl
PopEye=David Wahlström

Britta=finns ingen (än så länge) var dock förvånansvärt många som gissat Isabelle H här, kanske borde hon kalllas Britta? vad tycker ni? skriv i kommentarsfältet ! !

Och vinnaren är Arvid Callas som får hämta ut sitt pris vid passande tillfälle, BBP rekomenderar piggelin...

BBP / När du får oväntat besök ! !

Kommentarer
Postat av: ego

jag personligen tycker ju att ni ska skriva ut de riktiga namnen eller de smeknamnen man är vana vid att höra för jag känner mig lite förvirrad här känner jag.. kommer ju aldrig kunna hålla sär och hålla ireda på er dumma dumma dumma smeknamn..

2009-05-05 @ 13:51:17
URL: http://golander.blogg.se/
Postat av: kaparen herself

Lamt gripande måste jag säga...

2009-05-05 @ 17:36:18
Postat av: Bellan

Britta?? Haha... Varför?? :D

2009-05-05 @ 23:48:52
Postat av: Anonym

Hon heter ju inte wetterståhl :)

2009-05-09 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0